Wczytywanie danych...

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies

Jeżeli chcesz zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące cookies lub uzyskać więcej informacji o cookies, kliknij tutaj . Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.

  1. produktów: 0
  2. wartość: 0,00 zł

 
  1. Start
  1. -> Koszt i czas dostawy

Ile kosztuje dostawa towaru?

 

Ostateczną formę wysyłki i jej cenę wybierają Państwo sami w momencie zakupu towaru.

Ceny podane poniżej obowiązują wyłącznie na terytorium Polski. Koszt dostawy dotyczy całego zamówienia, niezależnie od ilości zamówionych towarów. 

 

Koszt dostawy uzależniony jest od rodzaju wysyłki.

- 16,90 zł wysyłka kurierem DPD - opłacona

-   9,90 zł wysyłka Pocztą Polską priorytet - opłacona (zamówienia o wartości do 200zł)

- 14,90 zł odbiór w paczkomacie na terenie całej Polski - opłacona

- 29,90 zł wysyłka kurierem DPD - nieopłacona, płatne przy odbiorze

-   0,00 zł odbiór osobisty w siedzibie firmy w Szczecinie płatność gotówką

-   8,90 zł dostawa w granicach administracyjnych Szczecina

 

Małe gabaryty (folie ochronne, rysiki, smycze, itp.)

-  6,90 zł wysyłka Pocztą Polską priorytet - opłacona (zamówienie o wartości do 200zł)

 

 

W jakim czasie dociera przesyłka?

 

- kurier DPD, dostawa w 24h robocze od nadania przesyłki, jeżeli przesyłka ma trafić do małej miejscowości to maksymalny czas dostarczenia wynosi 48h.

- Poczta Polska, dostawa w 1-3 dni robocze, przesyłki nadajemy priorytetem, dlatego najczęściej przesyłka dociera w 2 dni od momentu nadania.

- paczkomat, przesyłka dociera do paczkomatu w ciągu 1-2 dni, o możliwości odbioru informujemy Cię sms-em.

- dostawa w granicach administracyjnych Szczecina, poniedziałek - piątek w godzinach 9.00 - 11.00 lub 18.00 - 20.00, uzgadniamy to telefonicznie.

 

UWAGA.

Wszystkie wysłane przez nas paczki są ubezpieczone na pełną wartość zamówienia. 
Prosimy jedynie zwrócić uwagę w momencie odbierania paczki czy nie jest w żaden sposób uszkodzona. Jeżeli coś Was zaniepokoi, prosimy sprawdzić zawartość przy kurierze lub pracowniku Poczty. Tylko wtedy można spisać protokół reklamacyjny.

 

 

 

Tel.: 91 484 34 37  pn-pt 9.00 - 17.00 sobota 11.00 - 14.00

engine by: inote.pl