Wczytywanie danych...

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies

Jeżeli chcesz zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące cookies lub uzyskać więcej informacji o cookies, kliknij tutaj . Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.

  1. produktów: 0
  2. wartość: 0,00 zł

 
  1. Start
  1. -> Uszkodzenia w transporcie

Wszystkie wysłane przez nas paczki są ubezpieczone na pełną wartość zamówienia.

 

Wysyłki realizujemy poprzez:

a/ Pocztę Polską

b/ Firmę kurierską DPD


Prosimy zwrócić uwagę w momencie odbierania paczki czy nie jest w żaden sposób uszkodzona. Jeżeli coś Was zaniepokoi, prosimy sprawdzić zawartość przy kurierze lub pracowniku Poczty. Tylko wtedy można spisać protokół reklamacyjny. Wzór protokołu reklamacyjnego ma zawsze przy sobie pracownik doręczający paczkę.


UWAGA.
Protokół reklamacyjny dotyczący uszkodzenia przesyłki lub braków w przesyłce należy bezwzględnie wypełnić w momencie odbierania paczki w obecności doręczyciela!


Tylko takie zachowanie może skutkować pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji. Późniejsze próby zgłoszenia reklamacji dotyczącej dostawy nie będą rozpatrywane. 


Po ewentualnym spisaniu protokołu reklamacyjnego, należy niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę w formie listu e-mail na adres sklep@haalo.pl. Do wiadomości należy dołączyć kopię wypełnionego protokołu.


Tel.: 91 484 34 37  pn-pt 9.00 - 17.00 sobota 11.00 - 14.00

engine by: inote.pl