Wczytywanie danych...

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies

Jeżeli chcesz zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące cookies lub uzyskać więcej informacji o cookies, kliknij tutaj . Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.

  1. produktów: 0
  2. wartość: 0,00 zł

 
  1. Start
  1. -> Wymiana towaru

Sprzedawca przewiduje dwie możliwe formy wymiany zakupionego towaru.
(jeżeli wymiana nie dotyczy wymiany w ramach gwarancji lub zwrotu na podstawie niezgodności towaru z umową czy też rękojmi):


1. Wymiana towaru na podstawie błędu sprzedającego podczas wysyłania towaru:


Jeżeli kupujący otrzymał od sprzedawcy inny towar niż zamówiony (np. zamawiał towar w kolorze czerwonym a otrzymał w kolorze czarnym, itp.), powinien zgłosić to sprzedawcy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Wystarczy poinformować Sprzedawcę pocztą elektroniczną na adres sklep@haalo.pl. Niezbędne jest jednak wypełnienie formularza: "Wymiana towaru z powodu błędu sprzedawcy" i wysłać go w postaci załącznika do wiadomości e-mail.
            Pobierz formularz: Wymiana towaru z powodu błędu sprzedawcy.


Postanowienia dotyczące wymiany:


a/ Wymiana towaru odbędzie się na koszt sprzedawcy.
b/ Sprzedawca zobowiązuje się udzielić klientowi informacji co do formy przesyłki zwrotnej w okresie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania formularza. Odpowiedź zostanie udzielona w postaci e-maila do klienta lub telefonicznie pod podany w formularzu numer kontaktowy.
c/ Wymiana zostanie dokonana niezłocznie po otrzymaniu towaru od klienta.


Po uzyskaniu informacji od sprzedawcy o formie zwrotu towaru klient zobowiązany jest:


a/ Wypełnić i własnoręcznie podpisać formularz "Wymiana towaru z powodu błędu sprzedawcy",
b/ Dokładnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar (wraz z całym załączonym zestawem akcesoriów) aby towar dotarł do sprzedawcy nieuszkodzony. Odpowiedzialność za towar w transporcie bierze na siebie wysyłający,
c/ Jeżeli na towar został wystawiony dokument w postaci paragonu fiskalnego, należy go dołączyć do przesyłki.


w/w całość; wypełniony i podpisany formularz, oryginalnie zapakowany, kompletny towar wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz oryginał paragonu fiskalnego należy odesłać na adres siedziby firmy Haalo.pl w Szczecinie.


UWAGA.
W przypadku niedopełnienia warunków wymiany, realizacja Państwa żądania zostanie wstrzymana, aż do skompletowania wszystkich wymaganych dokumentów.



2. Wymiana towaru wynikająca z pomyłki klienta:


Sprzedawca przewiduje możliwość wymiany towaru z powodu pomyłki lub niedopatrzenia klienta (np. klient kupił ładowarkę sieciową a chciał kupić samochodową, itp.)
Jeżeli kupujący zamówił u sprzedawcy inny towar niż chciał, powinien o tym fakcie powiadomić Sprzedawcę pocztą elektroniczną, na adres sklep@haalo.pl. Niezbędne jest jednak wypełnienie formularza: "Wymiana towaru z powodu błędu kupującego" i wysłać go w postaci załącznika do wiadomości e-mail.
        Pobierz formularz: Wymiana towaru z powodu błędu kupującego.


Postanowienia dotyczące wymiany:


a/ Wymiana towaru wynikająca z błędu kupującego jest formą dobrowolną i sprzedawca nie ma obowiązku wyrażenia zgody na jej dokonanie,
b/ Sprzedawca zobowiącuje się udzielić klientowi odpowiedzi czy wyraża zgodę na wymianę do 5 dni roboczych od momentu otrzymania wypełnionego formularza "Wymiana towaru z powodu błędu kupującego",
c/ Wymiana towaru odędzie się na koszt kupującego,
d/ Podstawowym warunkiem decydującym o możliwości wymiany towaru jest zwrot do sprzedawcy zakupionego towaru w stanie nienaruszonym, wraz ze wszystkimi akcesoriami, w oryginalnym opakowaniu.
e/ Jeżeli na towar został wystawiony dokument w postaci paragonu fiskalnego, należy go dołączyć do przesyłki,
f/ Sprzedawca musi mieć na stanie towar, który klient chciałby otrzymać w ramach wymiany,
g/ Ostateczna weryfikacja czy towar zostanie wymieniony (biorąc pod uwagę jego stan) sprzedawca podejmie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej od klienta.
h/ Koszt przesyłki towaru do sprzedawcy ponosi klient,
i/ Koszt przesyłki wymienionego towaru do klienta ponosi klient.
j/ Jeżeli wymieniany towar jest droższy od wcześniej kupionego to klient zobowiązany jest dopłacić różnicę,
k/ Jeżeli wymieniany towar jest tańszy od wcześniej kupionego to sprzedawca zobowiązuje się zwrócić różnicę klientowi, na wskazane przez klienta konto bankowe w terminach:
- jeżeli na wsześniej zakupiony towar wystawiony był paragon fiskalny, do 5 dni roboczych od momentu wysłania wymienionego towaru.
- jeżeli na wcześniej zakupiony towar wystawiona została faktura VAT, do 5 dni roboczych od momentu odebrania podpisanej przez kupującego korekty faktury VAT.


Klient po uzyskaniu od sprzedawcy zgody na wymianę towaru zobowiązany jest:


a/ Wypełnić i własnoręcznie podpisać formularz "Wymiana towaru z powodu błędu kupującego",
b/ Dokładnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar (wraz z całym załączonym zestawem akcesoriów) aby towar dotarł do sprzedawcy nieuszkodzony. Odpowiedzialność za towar w transporcie bierze na siebie wysyłający,
c/ Jeżeli na towar został wystawiony dokument w postaci paragonu fiskalnego, należy go dołączyć do przesyłki.


w/w całość; wypełniony i podpisany formularz, oryginalnie zapakowany, kompletny towar wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz oryginał paragonu fiskalnego należy odesłać na adres siedziby firmy Haalo.pl w Szczecinie.


UWAGA.
W przypadku niedopełnienia warunków wymiany, realizacja Państwa prośby zostanie wstrzymana, aż do skompletowania wszystkich wymaganych dokumentów

Tel.: 91 484 34 37  pn-pt 9.00 - 17.00 sobota 11.00 - 14.00

engine by: inote.pl